- Digues-me que vols que sigui, i ho seré per tu.
- Ets boja Marta?
- Podria ser-ho.."


jueves, 17 de mayo de 2012

Temps al temps






Es important estar en pau, obrir la boca per dir realment el que penses.
Si el que necessites es una historia meravellosa, fabrica-la, pinta-la, canta-la, escriu-la,... persegueix-la.
Sols em feia falta anar al món que hi ha darrera els meus ulls per saber com soc i descobrir-me.
Deixar d'inventar-me un personatge perquè puguin estimar-me.
Escoltar el silenci i al parlar-me a soles, descobrir així, que encara que ningú es igual, tots som el mateix.
Jo vaig néixer dona, amb faccions, caràcter e instint.
Amb el do i capacitat de portar al món esser humans. Plena de sang i hormones i sentiments que conformen la meva naturalesa, el meu esperit i que condicionen els meus somnis.
Una ànima en exhibició cansada de donar funció.
Ara vaig volant sense ales i vaig sumant silencis...
Descobrint que hi han coses que acaben arribant molt tard...


1 comentario:

Anónimo dijo...

increïble, m'encanta Marta, m'ha arribat, penso com tu, sempre s'ha de mirar el que hi ha darrera dels ulls, allà hi trobaràs tot.