- Digues-me que vols que sigui, i ho seré per tu.
- Ets boja Marta?
- Podria ser-ho.."


martes, 14 de febrero de 2012

Qui es el meu amor?


 



Qui es el meu amor?

El meu amor es aquell viatger a qui no li fa mandra fer un munt de kilòmetres per passar unes hores al meu costat.

Es aquell amic a qui li puc explicar qualsevol ximpleria sense semblar ridícula.

Es aquell forçut capaç d'aixecar-me a l'aire amb una abraçada de gegant.

El meu amor es aquell mag que pot fer desaparèixer les meves preocupacions amb unes paraules i un petó.

Es la persona que desfà les meves dubtes amb una carícia.

Es el paiaso que em fa riure i participa de les meves bogeries.

Es el psicòleg que endevina quan no tinc un bon dia i convé deixar-me sola.

El meu amor es el dispensador de perfums , flors i altres detalls, perquè sap que en gaudeixo.

Es aquell que en la penombra de l'habitació em diu el que pensa... el que sent...

Es l'home capaç de fer-me passar tota la nit desperta estimant-me com si fos l'última vegada.

Es aquell a qui no li fan por les meves responsabilitats familiars.

Es l'home que amb un tacte exquisit em fa sentir la dona més desitjada i estimada.


Sabeu qui es? El veieu?  Es aquell, el més bonic, el que ara
 somriu.



No hay comentarios: