- Digues-me que vols que sigui, i ho seré per tu.
- Ets boja Marta?
- Podria ser-ho.."


viernes, 28 de octubre de 2011

Sóc com sóc

Sóc una persona molt familiar. No puc estar separada de les persones que vull, no tant a nivell físic, sinó més a nivell emocional. Em refereixo al fet que puc estar a molts quilòmetres dels meus fills, dels meus pares o dels meus germans, si sé que encara que lluny, ells estan. Que si faig una trucada d'auxili, em respondran, que contestaran amb un: - ¿ com estàs preciosa? Paraules  màgiques que em guareixen totes les ferides que puguin fer-me la  malenconia o l'enyorança.
Em  considero una persona audaç , en el sentit que sóc molt capaç de canviar totalment la meva forma de vida si crec que és per millorar. Una optimista per naturalesa que sempre veu les coses millor del que són. Actuo per impulsos i pel que em dicta el cor, aquest canvia moltíssim menys d'opinió que la meva raó, i anteposo gairebé sempre als meus desitjos les necessitats dels altres. Però no m'ha anat malament. Estic on vull estar, m'agrada com sóc i si no, sempre puc canviar.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

i jo t'estimo per aixo mateix

Anónimo dijo...

el comentari es del teu rei
que he oblidat signar-lo