- Digues-me que vols que sigui, i ho seré per tu.
- Ets boja Marta?
- Podria ser-ho.."


jueves, 27 de octubre de 2011

Bromes de pes

Estic rient per sota el nas. Soc a la Oficina i a la meva companya Eva l’acabo de gastar  una broma  una mica pesada.  Li he tirat una boleta de paper. Bé a dir veritat , era una bolassa de paper mullat. No li he tocat al cap que era el lloc on apuntava, ( i mira que te una bona diana),  si no  que s'ha anat a estampar contra la persiana. Ha fotut un soroll de déu i el crit d’ella s'ha escoltat  fins  a Vallirana.
Ja  li ha estat bé. De vegades cal torna les males passades.
 L'Eva es com jo . D'aquelles persones que no sap distreure's sinó és ficant-se amb algú o altre.
- ¡ Qui diu que em distrec?! 
(Això ho ha cridat l'Eva. Perquè com molt a sovint faig, he pensat amb veu alta)
Rectifico doncs.
 És d'aquelles persones que no sap avorrir-se sense ficar-se amb algú o altre. Jajaja.
La punyetera,  el dia que me la va fer més grossa  va amagar un ratolí, de broma es clar,  en un paquet de tabac. Jo crec que vaig superar el record de salt de longitud del  Mike Powell però fent-lo enrere, quan vaig veure el musell de la rata  sortir de la capsa. Al mateix temps  batia  també el de llançament de "Cajetilla". L'ensurt va ser memorable.
Encara es parteix el cul quan ho recorda la nena.
Tot i que li van quedar senyals... al menys durant una horeta, perquè el paquet li va anar a petar en mig del front.
- ¡Touché ! - Com diria un Francès- o
- Qui et va parir! - Com vaig dir jo,  amb la delicadesa que em caracteritza.
Però ara que recordo, no ha estat l'única vegada que li deixo senyals a la companya.
Un dia d'estiu vaig apropar-li el braç de la cafetera al seu bracet molçudet i ella l'inconscient,,, va voler tocar-lo per veure si estava prou calent.
 Una marca rosadeta i de circumferència perfecte li va quedar tatuada al braç esquerre.
-  Però que m'has fet cachopava!   Va xisclar com un badell a punt de morir.
- Que aquest fi de setmana vaig de casament...!!! Tu has vist la marca que m'has deixat a la pell?!!!!
- Hòsties Eva, si que ho sento... Li vaig dir amb sentiment de culpab........, bé...    amb sentiment tan sols. Espera que t'ho arreglo.
I... li vaig dibuixar una floreta.











Encara corro ara.  
Ja he comprovat també que hi ha gent a qui les bromes... no els agraden.  jajaja.

1 comentario:

Anónimo dijo...

cacho pava de rostro pálido..., pensarem que podem fer per tal de no avorrir-nos en excés...
Molt maca la floreta :-)